bojím se závislosti
Lydie
Psala jsem už ale odpověd se ztratila. Léčím se na onkologii , mohu spadnout do závislosti k dyž jsem brala kokain a trochu heroin při lécích na bolest? Může to míst souvislost? Nebojte se odpovědět. prosím. lékaři jsem nic neřekla. děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Abych rekla pravdu - nejsem si jista, zda vasemu dotazu zcela rozumim. Zatim se nam nestalo, ze by se nejaka odpoved ztratila (mozna jste ji jen nemohla v zodpovezenych najit), spis se asi spravne neodeslal vas puvodni dotaz - nevzpominam si, ze bych cetla uz dotaz podobneho zneni. Pokud berete kokain a obcas heroin, tak samozrejme do zavislosti spadnout muzete, stejne jako kdokoli jiny - to, ze jste v takovem zdravotnim stavu a berete leky proti bolesti situaci jen komplikuje. Mozna bych se na Vasem miste prece jen sverila lekari - je jiste zcela pochopitelne, ze nekdo, kdo se leci na onkologii, na tom neni jak fyzicky, tak psychicky uplne dobre a ze mozna dela veci, ktere by za normalnich okolnosti nedelal - treba ze zkousi drogy - mel by to pochopit vzhledem k situaci, ve ktere jste. Myslim, ze by treba mohl zvazit, zda stavajici medikace je pro vas opravdu vyhovujici, pokud trpite takovymi bolestmi, ktere resite heroinem. Mozna by take nebylo od veci se obratit na klinickeho psychologa nebo psychiatra, takovy odbornik by mel byt k dispozici na onkologickych oddelenich nemocnic - pripadne bych vam mohla nekoho doporucit, kdyz mi napisete odkud jste. Zatim preji hodne stesti a zkuste drogy vynechat - lecba bude probihat mene komplikovane nez za takovych okolnosti.