toluen
sajgon
Chtela bych jenom vedet,jake ma clovek stavy po toluenu,zkusila jsem to a nijaky zvlastni pocit jsem nezazivala,uz jsem v sobe mela pernik a kouli tak nevi jestli to nebylo treba tim????? diky za odpovet.

Odpověděl: Jakub Minařík
Po toluenu bývají halucinace, někdy hodně barevné. Většinou je to celkem krátkodobé, efekt odeznívá velmi rychle. Pokud mohu mít dobré doporučení - tak toluen vynechte. Myslím, že vám nemůže udělat moc dobře. Kromě toho toluen funguje tak, že vám rozpustí kus mozku a na základě tohoto poškození máte ty relativně příjemné stavy spojené s intoxikací. Ten poškozený kus mozku už samozřejmě nedoroste. Takže ho máte čím dál tím více děravej. Stačí? P.s. Kombinovat drogy bývá ošidné. Tuplem to platí pro Extázi, která je pro zdravého člověka smrtelná jen v kombinaci s jinými drogami, nebo léky. :-)