Peer
montasek
Dobrý den, jsem z Brna,je mi 20 let a chtěl bych se zapojit do peer programu.Něco o něm vím, protože setomu věnuje moje přítelkyně(v Kroměříži) Studuji jazykovou školu a mám dostatek volného času. Mohli byste mi dát kontakt na nějakou brněnskou peer (pobočku) Děkuji Monty

Odpověděl: Bára Orlíková
V Brne se muzete obratit na obcanske sdruzeni Podane ruce (blizsi info na www.podaneruce.cz nebo www.extc.cz), na jejich Centrum prevence, Hapalova 22, 621 00 Brno - Řečkovice, tel.:549 211 278, mail prevcentrum@podaneruce.cz - spolupracuji i s dobrovolniky a kdyz si tam zavolate, jiste vam reknou za jakych podminek byste se do jejich preventivnich aktivit mohl zapojit (termin peer program se mi zda v tomto kontextu trochu problematicky - vyjadruje jen jednu omezenou soucast prevence). V Brne existuje jeste projekt Peer program Poradenského centra pro drogové a jiné závislosti, ale mam pocit, ze je pro trosku mladsi populaci, nez jste vy - peer programy probihaji predevsim na zakladnich a strednich skolach. Nicmene muzete zkusit zjistit, zda byste se nemohl podilet na cinnosti centra na tomto kontaktu - Poradenské centrum pro drogové a jiné závislosti, Sládkova 45, 613 00 Brno PhDr.Lenka Skácelová, tel 548 526 802, mail: pppsladkova@volny.cz. A zde najdete informacni clanek o peer programu http://www.odrogach.cz/index.php?sess=&p=&disp=texty&shw=100008 (a tech samych stranakch take mnoho informaci o primarni prevenci).