proc ne?
Sargeon
Dobrý den..jsem mlady teenager!Jsem z dobré rodiny..mam kvalitní fotbalove vysledky a nic z toho co vam ted napisi m v tom nejak nevadi..Uz asi rok pravidelne navstevuji nejruznejsi party!napoprve jsem si vzal 1,5 extaze..libilo se mi to a tak uz ji beru velmi casto...V posledni dobe mi uz ale "E" prestava fungovat..Ze zacatku jsem si rikal ze na neci jako piko nikdy nesahnu ale ted o tom cim dal tim vic premyslim...nechci se zbavovat tech skvelych pocitu na droze..zacinam mit sice tezke fin. potize ale nejak to zvladam..kamaradi kteri smazi jsou v pohode a ja si rikam ze bych to take zvladnul...nevim...ale riakm si proc to nezkusit...kazdy nazor mi pomuze-...diky

Odpověděl: Jakub Minařík
Tak mě napadá, že kdybys měl dost trpělivosti, tak bys počkal, jak dlouho těm kámošům, co smažej, vydrží ta pohoda. Pokud by ses pak pokusil zformulovat, jak to vypadalo, znělo by to asi takhle:
Pohoda jim vydržela dokud se na piku nevystíhovali. Pak už to stálo za ... Varianta je potom přejít na heroin. Ale tam zas vydrží pohoda, dokud nedorazí absťák. Pak už jsou to taky jenom ...
Pokud chceš znát můj názor, tak bych se na to vykašlal. Po roce braní extáze, která přestává už fungovat se na pervitinu a čemkoliv jiném celkem rychle rozjedeš. Obávám se, že nemáš šanci to ustát.
No, pokud se ale rozhodneš, že do toho pudeš, tak se asi uvidíme. A možná tě budu moci seznámit s doktorem Řehákem. Posílám k němu svoje klienty, kteří dlouhodobě abstinují, aby jim zaléčil žloutenku typu C.
Tak když si říkáš proč to nezkusit, a každý názor ti pomůže, ... Tak tady ho máš. A ať vybereš tak, nebo onak, ... Tak ať to moc nebolí. :-)