tomas harant
nute
dobry den, tak uz jsem z detoxu zpatky.Vlastne jsem tam moc dloho nebyla.Hned druhy den sem podepsala revers.Proste to neslo a hlavne to stejne bylo zbytecny kdzyz sem nemela zarizeneou dalsi lecbu.Ale moji spolubydlici co se lecili z heroinu byli fajn.No tak sem tyden byla u kamose a byl tam i bracha aby me hlidal kdyz uz sem odesla z detoxu.Kazdy den sme jen hulili,jedli,spali..V patek jel bracha domu a my zustali s kamosem sami.V noci se stavil kamos ze ma pro nas neco dobryho..no a tomu sem odolat nezvladlaA druhy den me kamos ukecal do heraku aby sme nemeli blby dojezdy.Takze takle nejak sem dopadla.No,pisu jen ze jste psal at pak napisu jak sem dopadla (a abych o tom nekomu rekla:), dotazy mi uz nejak dosly..Mozna jen Co si o tom vsem myslite? Budu zit nekdy normalne, bez drog?

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den Nute, po delší době opět pár řádek... A co mě k nim napadá? Nevidím v tom žádný konec světa a už vůbec si nemyslím, že by jste to někdy v budoucnu nemohla dokázat. Myslím tím žít "normálně" bez drog. Jste jen o zkušenost bohatší. Vyabstinovat sám se opravdu povede jen výjimečně a co z praxe vím, většina pokusů dopadne jako ten Váš - brácha vždy jednou odejde, nějaký kamarád s matrošem přijde... Anebo ne? Po x letech závislosti to není žádné slabošství požádat o pomoc, uklidit se do "čistého" prostředí (bezdrogového)... Jinak mám o Vás trochu obavy. Konkrétně aby jste nevyměnila pervitin za heroin. Možná je pro Vás teď zajímavý, ale nemá asi cenu psát kam to vede. Pervitin příliš nekočírujete a s heroinem to ztěží bude jiné.... Prozatím se mějte a zase někdy.... Hezký den