nechuť
semtex
dva roky už intenzivne kouřím marihuanu,má prý i škodlivé učinky vudči varlatům.aja užtak třičtvrtě roku vždy kdyz dosahnu vyvrcholeni takme semeno je jakesi nechutne hrudkovite.spise bych asi potreboval kontakt na nejakeho sexuologa.neviím.

Odpověděl: Jakub Minařík
Já vám nevím, o tom, že by po marihuaně bylo hrudkovité semeno, to jsem fakt nikdy neslyšel. Co marihuana určitě umí, je, že když hodně hulíte snižuje se poněkud vaše chuť na sex, resp. muži bývají méně schopní pohlavního styku. Obtíže jsou ale spíše v rovině psychické, než tělesné. Dosti často si muži kteří hodně hulí stěžují na špatnou erekci. Abych nevynechal tu druhou stranu - spousta mužů, kteří hulí problémy s erekcí nemá. Hrudkovité semeno, podle mě může mít jinou příčinu. Podle toho co si ze školy pamatuju, tak změny ve fromě semene jsou celkem časté a spíše jsou reakcí na celkový stav organismu. Ale nejsem sexuolog. Pokud mohu mít radu, nebo poznámku k tomu co píšete - pokud nemáte jiné obtíže - například bolest při ejakulaci, jiné obtíže při pohlavním styku, nebo pálení při močení, ... tak možná není potřeba si dělat starosti. Zkuste užívat nějaké vitaminy a minerály (měl by tam být určitě zinek), mělo by se toi vylepšit. Pokud byste takové obtíže měl, zkuste vyhledat buď sexuologa, ev. urologa (při tom pálení). Možná by vám také mohl pomoci váš praktický lékař. Taky mě napadá - někdy se může stát, že se člověk nakazí nějakou infekcí (teď nemám na mysli kapavku nebo syfilis, nebo tak něco) - nemusíte mít obtíže, ty někdy má jen žena, muž je přenašeč. I to by mohlo mít vliv na kvalitu semene. Stačí? :-)