paměť
Defient
Zdravím.Hulím asi tři roky, tak jedenkrát týdně.někdy mám takový problémy že mám jít třeba pro koště,dondu do kuchyně a už nevím co sem chtěl a takpodobně.Chtěl bych se zeptat jestli je to z trávy nebo třeba z nadměrného učení(gymnázium).předem dík za odpověď

Odpověděl: Jakub Minařík
Ono se na tom může projevit obé. Pokud se hodně učíte, nebo se intenzivně soustředíte na nějaký problém, může to mít za následek rozržitost, poruchu soustředění, která se pak může takhle projevit. Je to takový ten model zmatený profesor. Ono je to prostě tím, že myšlení a pozornost jsou zacentrovány někam jinam. Co se týče té trávy - tak ta tomu jistě nepomůže. I když 1x týdně není tak velká frekvence. Ale možná bych doporučil hulení zkusit vysadit. Uvidíte sám, zda se to změní, či nikoliv. Ony se na tom mohou podílet i jiné drogy, třeba alkohol. Nepíšete zda pijete a jak moc, ale jen na okraj - alkohol já látka s poměrně obstojnou neurotoxicitou. Příčina může být klidně nadměrné pití. Taky mě napadá - pokud se učíte bez problémů, tzn. že to co studujete do školy si pamatujete dobře, ale ostatní ne - tak bych spíše soudil, že je příčinou to, že vaše pozornost je obrácená někam jinam. Pokud ani s učením do školy to není valné nebo je to horší než v minulosti, tak bych spíš viděl jako příčinu trávu.