Kratom
Dada
Dobrý den, jak rozeznám nápoj z kratomu od chlorelly? Četla jsem, že má kratom bylinnou vůni, ale to bude mít chlorella také, ne? Mohu kratom tedy nějak poznat, když už je pozpuštěný?
Děkuji moc za odpověď.

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Dado,
díky za Váš dotaz.
Na první pohled se může zdát, že oba nápoje vyadají stejně ale přeci jen několik rozdílů najdeme:
1. Barva
- Kratom: bývá spíše hnědo-zelený, zakalený, má trochu „bahnitý" vzhled
- Chlorella: má často jasnější, trávově zelenou barvu, která je sytější
2. Vůně
- Kratom: má zemitou, nahořklou vůni, připomínající sušené listí nebo tabák
- Chlorella: voní spíše jako řasa nebo mořská tráva, lehce „rybinou"
3. Chuť
- Kratom: velmi hořký, skoro až pálivý na jazyku
- Chlorella: má sice výraznou, ale spíš travnatou, řasovou chuť, ne hořkou
4. Konzistence
- Kratom často vytváří sedlinu
- Chlorella bývá jemnější, neusazuje se na dně