Co se stane s člověkem
Táňa
Co se stane s člověkem který je pravidelným uživatelem pervitinu a a jednorázově jsi na kafe pár kapek tramalu? Jaký vliv to bude mít na jeho psychiku co to s člověkem udělá

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Táňo,
děkujeme za dotaz. Pokud si člověk závislý na pervitinu dá Tramal, tak to bude mít tlumivý efekt. Tramal, který působí analgeticky, tak zabrzdí stimulační potenciál pervitinu. Někteří uživatelé kombinují pervitin s opiáty nebo analgetiky pro zklidňující efekt, zastavení "pervitinové jízdy". Kombinací látek s protichůdným účinkem se může uživatel vystavit riziku předávkování jednou nebo druhou látkou. A v neposlední řadě se u obou látek při opakovaném a pravidelném užívání vytváří závislost, jak psychická, tak fyzická.
Snad jsem Vám odpověděla na Váš dotaz.
Za Drogovou poradnu
HS