Nevím už rady
Naty
Dobrý den.Jsem závislá na amfetaminu 20 let ,poslední dva roky se snažím od své závislosti utéct a to tak že na 3 měsíce odjedu pryč s Prahy ale pokaždé kdy se vrátím je to pořád stejné ihned si dám. TED už vím že ta cesta nikam nevede .
Prosím vás o radu ,protože já už si přestávám věřit že to zvládnu .Myslím že je to můj konec.S pozdravem Nataliya

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Naty,
díky za sdílení Vašeho příběhu.
Už jen to, že jste se rozhodla o Vašem problému mluvit a zvědomila jste si to, jste na dobré cestě posunout se v řešení dál.
Možná Vaše nezdary pramení z toho, že se snažíte zvládnout vše sama. V tomto případě je na místě, vyhledat odbornou pomoc. Píšete, že užíváte 20 let, to je podstatná část života. Čeká Vás kus práce a myslím, že pro Vás bude velmi důležité, mít k sobě někoho, kdo vás podrží, podpoří a pomůže držet směr Vaší cesty.
Píšete, že je pro Vás velkým spouštěčem Praha. Zvažte, zda-li by vhodným řešením nebyl třeba komunitní způsob léčby např. https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/nemcice/ nebo pobytová léčba https://cervenydvur.cz/.
Ideální by bylo poradit se o Vašich možnostech v adiktologické ambulanci případně v nejbližším kontaktním centru.
Pokud byste měla zájem o doplnění konkrétních zařízení případně byste chtěla ještě něco doplnit, tak se na nás klidně obraťte.
Držím palce, dejte vědět.
Markéta