Ztvrdlá žíla - Odpověď
Sinister
Zdravím, tak žíla už se trochu vrací do normálu a dokonce už se mi zas daří se trefit na první-druhej pokus.
Jinak na psychologii sem začal chodit asi před 3 měsíci, ale ty drogy tam asi neřeknu. Já sem takovej neovlivnitelnej, mám svoje názory který mi nikdo nevymluví. Takže i když spousta lidí ví o tom že ve 40 letech končim s životem, nikdo mě nepřesvěčí abych to nedělal.
No a s tím účinkem, když sem frčel v těch 20 letech, měl sem jízdy skoro 2 týdny v kuse a přitom ty nástřeli byli účiný i po 11 dnech. Teď si dám večer a ráno na 2 hoďky usnu a večer si dám zas, no a ten 4 večer najednou nic. Tak sem si po asi 4 hodinách dal zbytek a furt nic. No a včera to samí a dneska sem si dal víc a stejně mi to nenaběhlo. Tak já nevim jestli sem rozbitej. Každopádně matro je určitě čistý, ničim neřízlý, tím sem si jistej. Krystaly se říznout nedaj, jsou fakt velký. A do kontaktního centra sem chodil předtím a i teď, protože si potřebuju měnit stříkajdy. Tak až tam zas pujdu tak se tam zkusim poradit.
Děkuju za odpovědi.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás,
ráda čtu, že se to s žilami lepší. Držím palce, a jedině dobře, jestli se o tom pobavíte i v Káčku.
Chápu dobře, že už 3 měsíce chodíte na terapii?
Píšete, že jste teď v situaci, kdy jste se nějak rozhodl a možná nechcete o některých věcech s druhými lidmi vůbec mluvit nebo diskutovat. Aspoň tak rozumím tomu, že o drogách nemluvíte na terapii, kam už nějakou dobu chodíte. Prostě je to vaše rozhodnutí, není to nic k diskusi. Na stranu druhou - nepřipadá vám to trochu zvláštní? Nejspíš chodíte na terapii z nějakého důvodu a o drogách, které teď ve vašem životě hrají tak velkou roli, tam nemluvíte. Jaký to má důvod? Můžete mluvit aspoň o tom ostatním, co jste minule vyjmenoval, o tom sebedestruktivním plánu? A jak to jde, aniž byste zmínil drogy? Moje zkušenost z praxe je taková, že věci, o kterých se nemluví (ať už z jakéhokoli důvodu), člověka od druhých lidí vzdalují. Děje se to pochopitelně i v terapii, jen si pak nejsem jistá, jestli je to skutečně to, co chcete. Jasné, není to tak, že se o všem musí mluvit hned, takže kdo ví, třeba to přehodnotíte.
S pozdravem a přáním hodně sil,
Gabriela Minařík.