Pervitin
Jana
Dobrý den chci se zeptat jak poznám že manžel bere opět drogy dříve bral pervitin ale pak s tím na čas přestal a já doufala že to bude napořád nyní se mi zdá že opět do toho vklouznul má velké lesklé oči chová se divně přijde mi jak kdyby pořád něco tajil neustále tráví čas venku tím že uklízí neustále mi s něčím jako pomáhá avšak v noci se často toulá místo aby spal pořád chodí do kotelny tam tráví hodně času jak kdyby zatápěl 4 hodiny v kuse když se ho na to zeptám tak se se mnou pohádá že on nic takového nedělá že co ho podezírám co se to vůbec dovoluji a tak dále a normálně jí přede mnou hlavně jí.
Co si o tom myslíte?jo a hodně zhubnul za pár dní.
Také hodně používal gumičku když bral opiáty většinou si jí dával na penis když onanoval a minule jsem ho viděla jak spí dole v kuchyni na gauči a na ruce má tu gumičku řekl mi že neví kde se tam vzala že prostě neví takže už to mi přijde divný koupila jsem si drogový test on mi přišel nahoru já bydlím nahoře tak přišel ze stola nahoru s čůránkama že už má ten test hotový a že je teda negativní nevím zda mu můžu věřit.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Jano,
děkujeme za dotaz. Chápu Vaší nejistotu ohledně podivného chování muže. Jsou to nepřímé důkazy, že se něco děje, ale určitě před Vámi něco skrývá a je jasné, že to vztahujete ke zkušenosti z minulosti. To, že má negativní moč nic neznamená. Mohl s ní jakkoliv manipulovat. Ale tohle asi by bylo o pření se mezi sebou a bylo by fajn spíše mluvit o svých obavách o něho, jaký to má dopad na rodinu, Vaše společné soužití. Předpokládám, že Vám na něm záleží a proto to řešíte. Bylo by pro Vás přijatelné si o tom přijít popovídat osobně. Fungují ambulantní zařízení právě pro rodinné příslušníky, kde mohou mluvit o situaci, pokusit se zmapovat možnosti a dostat podporu. V Praze funguje např.Poradna pro rodinu v Žitné ulici 51 na Praze 1. Na setkání je potřeba se předem telefonicky objednat ( tel. 739 268 527) a můžete přijít sama nebo s někým z rodiny. Tato služba je bezplatná. Pokdu nejste z Prahy a je to pro Vás daleko, napiště okres bydliště a můžeme Vám dát kontakt na bližší pomoc.
Určitě v tom nezůstávejte sama, abyste se s tím nesmířila nebo naopak by to byla pro Vás větší zátěž.
Za poradnu
HS