ethanol
Tomáš
Dobrý den paní Skořepová,
už jsem myslel,že mám nejhorší za sebou a už si opravdu někdy připadám trapně a mám chuť vše vzdát - dnes mám ještě jeden dotaz,jsem zase nějaký rozrušený a tudíž rozhodlý rehabilitační léčbu absolovat,jinak to asi nepůjde... Ráno jsem se ptal na mák jako opium a k tomu ty moje "nebezpečné věci" - nepatrné množství alkoholu,pasivní cítění drog a chemických látek a jiných vlivů a teď se mi k tomu stala další věc - do pusy se mi dostalo nepatrné množství zimní směsi do auta,vystříklo mi to,pusu jsem si vypláchl,ale zase panikařím,že obsahuje ethanol a další látky... Vaši odpověď předpokládám znám,ale můžete mi prosím zase potvrdit,že když k těm předchozím situacím a vlivům (mák,nepatrný alkohol,chemické výpary a cítění z drog a jiné věci z běžného života) přibyla ještě tato látka (předpokládám,že je podobná jako alkohol v těle),že vše je ok a nemá vliv na můj mozek a když necítím žádné příznaky,tak to je normální běžná situace a můžu být v klidu a nestresovat se? Děkuji moc za uklidnění a co nejrychlejší odpovědi na dnešní dva dotazy,bez Vás bych už asi ten boj dávno vzdal... Když čtete moje dotazy,doporučila byste mi absolovat rehabilitační léčbu? Ještě jednou děkuji moc...Tomáš.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Tome,
ohledně máku a dalších "nepříjemných věcí" jsem již odpovídala a ohledně zimní směsi do auta je fajn, že jste zareagoval a hned si vypláchl pusu. Spíše by Vám to způsobilo nepříjemné problémy v GITu, ve větším množství, ale určitě to nemá vliv na Váš mozek. Ohledně léčby si myslím, že by to bylo pro Vás prospěšné. Předpokládám, že se naučíte i techniky ke zvládání nepříjemných stavů a další potřebné informace. Určitě buďte k sobě trpělivý. Přestože zcela problémy nezmizí a budete nadále čelit podobným situacím, budete však lépe připraven.
Budu ráda, když dáte o sobě vědět, jak se Vám daří dále.
HS