Jak z toho ven
Martin
Dobrý den v pátek mi dali nějakou drogu bílého řazení. Snad tkzv.M ko ,nebo kokajn,jen jednu čáru. Ve úterý a já mám pořád unavené oci a nejistý pohled. Jim ,normálně,spím také. Kdy to vše z mé hlavy odejde.a můžu už řídit. Je to 5 den a já mám pořád strach ze bych mohl nalizat .dekuji za radu .

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Martine,
děkujeme za dotaz. Pokud se cítíte stále nejistý v reakcích a pozornosti, tak bych se řízení vyhnula. Běžně by se měl stav po jednorázovém užití drog stabilizovat průměrně do týdne. Je dobré, že se Vám daří spát, jíst a pít dostatek tekutin. Pokračujte v tomto fungování nadále a tělo by se mělo již zregenerovat samo.
U některých citlivějších jedinců, kdy i vezmou drogu za nepříznivé situace (např.stres, nedobrý somatický nebo psychický stav), tak se mohou rozjet nepříjemné stavy např. panické ataky, nespavost, úzkostné stavy apod. To, že máte obavy, abyste neměl pozitivní výsledek testů, je standardní prožívání.
Pokud by některé nepříjemné stavy přetrvávaly ozvěte se, nebo se můžete dle typu obtíží obrátit na odborného lékaře.
Přeji, abyste se cítil lépe.
HS