Marihuana
Sisi
Dobrý den , mám obavu ,že dcera začala užívat marihuanu ,je nějake pracoviště v Brně kam bych se mohla jít poradit ?nebo mi můžete tady poradit on line ?

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Sisi,
jsme rádi, že jste se na nás obrátila a zde Vám předávám kontakty na poteřbná zařízení. Internetová poradna má svá omezení v možnosti sdílet více informací a případně i navázání dcery ke spolupráci, což se přes osobní zkušenost s využitím odborné pomoci Vám bude lépe nabízet.
Adiktologická ambulance Remedis s.r.o.
Bratislavská 41, Brno, 602 00
Tel.: 720 071 462
Ambulance je určena dospělým uživatelům návykových látek (včetně alkoholu a tabáku) i patologickým hráčům. Cílem je i spolupráce s osobami blízkými a se sítí dalších specializovaných služeb (adiktologických, zdravotních i sociálních).
www: http://www.remedis.cz/
Ambulantní program, Společnost Podané ruce, o. p. s.Hilleho 5, Brno, 621 00
Tel.: 541227704, 608719801
Ambulantní program - nabízí psychologické poradenství a psychoterapii lidem, kteří řeší téma látkových závislostí (alkohol, nelegální substance, léky, ...) i nelátkových závislostí (hazardní hraní a sázení a další). Podporu nabízí, jak přímo uživatelům a hráčům, tak jejich blízkým. Služby jsou důvěrné a zdarma.
www: http://www.podaneruce.cz/
Doufám, že budou tyto odkazy pro Vás užitečné.
HS