Drogy, emko, dojezd.
Nick
Dobrý den, chci se zeptat, včera jsme byli s partou na trochu větší akci v klubu, popíjeli jsme a pak jeden ze známých vysypal emko do pití, ale vysypal tam snad 1 gram. Napili jsme se, on to hned vyplivl a já to bohužel spolknul. Pak si nic nepamatuju, jen že jsem se prý hrozně pozvracel a pak jsem i kolaboval. To mě odvezli domů a celý den ležím. Mám takové náznaky, dušnost, bušení srdce, občas návaly horka, úzkost,točení hlavy... měl jsem i psychické problémy vůči práci atd.
Myslíte si že to bude jen dojezd nebo jak bych měl pokračovat, protože mi je furt na zvracení a ten stav mám celý den.
Děkuji za odpověď a hezký den.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Nicku,
takhle na dálku nejsme schopní váš stav vyhodnotit. Může jít samosebou o reakci na to, že jste něco pozřel, ale stejně tak by se mohlo jednat o velký nával úzkosti a strachu poté, co jste spokl něco, co kamarád vyplivl. Nebo kombinace obojího. Máte-li tedy stále nepříjemné stavy psychické i fyzické, vyhledejte lékaře, ať máte jistotu, že jste po fyzické stránce v pořádku. Uvidíte, jaký bude výsledek. Možná vás zcela uklidní výsledek vyšetření. Pokud ne, ozvěte se, nebo si rovnou promluvte s lékařem, který vás bude vyšetřovat.
S pozdravem a přáním, aby bylo brzo lépe,
Gabriela Minařík.