.
nevimco
co kdyz si dam pernik ale nedokazu se po nem najist ani napit ? nechci stracet vitaminy,ziviny ale nedokazu se ani napit je mi pak z toho spatne ,pernik neberu pravidelne jen parkrat za cas.Jeste mne boli dolni celist a krk kdyz sem ve stavu nebo na dojezdech premyslela sem a asi je to tim hubnutim ne ? nebo vazne nevim…

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás,
a díky za dotaz.
Na každého působí drogy trochu jinak. U stimulantů je klasická reakce těla ve smyslu: útěk nebo útok, tedy velká excitace a nabuzení, a je docela dobře možné, že vám právě tyhle projevy znemožňují cokoli pozřít. Chcete-li v užívání pokračovat, ale zároveň dbát na zdraví (doufám, že vnímáte tu absurditu obou věcí v jedné větě), pak můžete vitamíny a minerály, stejně jako tekutiny, doplnit před a po užití. Obecně je dobré si dát po takovém zápřahu čas na rekonvalescenci, dospat, doplnit tekutiny, živiny, vitamíny apod.
Neumím dost dobře vysvětlit bolest dolní čelisti a krku ... může to souviset s tím, co jsem zmínila výše - i svaly hrdla a krku mohou být během intoxikace ve stažení, následně pak na dojezdu bolí. Zkuste svaly a celou oblast krku a hrdla vědomě a opatrně uvolňovat, protahovat, prodýchávat i během intoxikace. Ale narovinu - takhle na dálku lze jen těžko posoudit, co přesně se s vámi v době intoxikace a po ní děje. Vím o vás velmi málo na to, aby šlo celkový stav nějak smysluplně vyhodnotit.
Pokud i přes rizika a potíže hodláte s užíváním pokračovat, dávejte na sebe pozor, snažte se o sebe mezi užitím starat a dávejte si dost velké pauzy. To je to minimum, co pro sebe můžete udělat.
S pozdravem a přáním všeho dobrého,
Gabriela Minařík.