CHCI přestat a žít, léčit se
Veronika
Prosím kam mám jít poradit se v urgentní nouzi v Praze, jsem dlouho těžce závislá na lécích, stimulanty, původně jsem 16 let abstinujici alkoholička po pobytové léčbě v Nechanicích 2008 bez relapsu na alk. ale mám už těžce poškozené zdraví teď mě napadlo že třeba existuje záchrana CHCI přestat a být se synem 🙏😶 Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím Veroniko,
dotaz byl odeslán 2x = na první z nich jsem před momentem reagovala, pro jistotu kopíruji odpověď + kontakty i sem.
Mějte se hezky, MK
Kopie:
zkuste naše Kontaktní centrum na Smíchově (odkaz níže), je tam otevřeno každý den včetně víkendů a svátků, zle přijít během pracovní doby i bez objednání. Pokud potřebujete individuální konzultaci, doporučuji předem raději zavolat, aby byl na Vás dostatek prostoru.
https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/kacko/
Další možnosti: https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ambulance/
Nebo se sama podívejte do databáze, zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/?t=&r=2#result
NÁRODNÍ LINKA PRO ODVYKÁNÍ tel:  800 35 00 00 (po-pá 10-18 h)
Držíme palce!
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová