Zinnat 500 a MDMA
rado66633
Dobry den,
momentalne beriem ATB Zinnat 500 na zapal mocoveho mechura
ATB zabrali zapal zmyzol hned
ATB mam vraj dobrat uz
Moja otazka znie, tyzden po poslednej tabletke ATB ideme na party kde si dam ciste MDMA
Nikde som nenasiel informaciu ako dlho sa drzi ATB Zinnat v krvi
Je tyzden dostatocne dlha doba aby nedoslo k nejakej interakcii?
Vdaka moc

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den rado66633,
děkujeme za dotaz. Je obtížné říci, zda mezi s sebou budou interagovat tyto dva preparáty. Určitě však Vaše tělo nebude ještě v dostatečné kondici s oslabenou imunitou, aby mohlo zvládnout takovou zátěž. Kromě samotné látky, tak riziko může být i v prostředí (nedostatečně větraný prostor s větším  množstvím lidí) a vydání potřebné energie pro rekonvalescenci. Je tedy možné, že budete více unavený, mohou se dostavit horečnaté stavy, může dojít ke kolapsu. Doporučovala bych Vám dát si delší čas na zotavení. Samotné užití MDMA je i pro organismus v dobré zdravotní kondici zátěž a v tomto ohledu se opravdu zbytečně vystavujete riziku. Ve výsledku Vámi očekávaný zážitek se může stát nepříjemnou záležitostí.
Za poradnu
HS