závislost
Monika
dobry den chtěla bych se zeptat jak je se drogové zavislimy jedinci tam se jako matka i když synovi uz bude 30let ale je to snem horší a horší ma vůbec nakou možnost se s toho dostat ? Samozrejmne není nikde vedené pracuje trochu tam trochu tady takže zdravotní pojištění asi nebude úplně tak nevím jaky ma možnosti jsem z toho uz unavena . Dekuju za odpověď

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Moniko,
díky za sdílení Vašeho příběhu.
Je mi líto, že se potýkáte s tak náročnou situací, obzvlášť když se jedná o Vašeho syna.
Syn je dospělý člověk a pokud se nerozhodne sám (nebo nebude mít nějaký silný motiv) se závislostí přestat, nikdo ho k tomu nejspíše nedonutí nebo bude tahle snaha s největší pravděppodobností zbytečná.
Doporučila bych Vám kontaktovat poradnu případně kontaktní centrum, kde Vám mohou kolegové poradit jak se synem komunikovat, jednat.. Zkrátka budou se Vám snažit poradit, jak situaci zvládnout co nejlépe.
Nepíšete odkud jste, kdybyste měla zájem, napište nějaké větsí město v okolí a kontakty Vám vyhledáme.
Držím palce a dejte vědět.
Markéta