Co mám delat
Martin
Dobrý den zjistil jsem že moje neteř kouří marihuanu, Bere kratom a pije alkohol. Je ji 15 let nevím co mám dělat říct to její matce a otci nebo si s ni promluvit. Děkuji za radu

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Martine,
díky za Váš dotaz.
Situace, ve které se nacházíte je jistě náročná...
Nevím jak blízký vztah s neteří máte, pokud ano a cítíte, že by vám mohla naslouchat, zkuste s ní nejprve promluvit sám. Třeba se Vám svěří co se v jejím životě děje.
Doporučila bych Vám ale také kontaktovat poradnu pro blízké lidí ohrožených závislostí. Mohl byste si domluvit třeba jen konzultaci ( např. jak s nově získanou informací ohledně neteře nakládat).
Nezmiňujete odkud jste, napište větší město ve Vašem okolí a společně něco najdeme.
Budu Vám držet palce. Držte se a dejte vědět.
Markéta