Zvracení po první zkušenosti s pervitinem
ladygee
Poprvé jsem zkusila pervitin, dala jsem si málo nosem, no ale cca za pár minut jsem cítila krátkou euforii, energii teda jsem trochu měla, to jsem se musela pořád hrabat ve vlasech, ale co mne zarazilo tak úplně mne bušilo srdce a hodně vedro mi bylo, zornice nebyly rozšířené zrychlená jsem nebyla, ani ne výřečná, jen v klidu jsem seděla a hodně jsem přemýšlela, nejhorší bylo na tom že jakmile jsem se napila tak každých 30 minut jsem šla zvracet prozvracela jsem tak 6 hodin v kuse, vždycky u umyvadla jsem to rozdýchávala a vyzvracela jsem se nechápu proč mi bylo takhle zle bylo to divné myslela jsem si však už není co zvracet, ale jak bylo vidět tak jsem šla. Jinak psychický stav byl že jsem byla spíše taková stereotypní jen seděla a hrabala se ve vlasech. Ráno po tom my začalo brnět tělo hlavně obličej a ruce. Co by to mohlo být?

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Ladygee,
díky za Váš dotaz.
Obtíže, které popisujete, patří mezi běžné účinky stimulantů, kam pervitin patří. Stimulanty zvyšují srdeční činnost, zrychluje se i frekvence dýchání, rozšiřují se cévy (z toho to teplo) atd.
Zvracení patří mezi nežádoucí účinky stimulantů - bývá to z působené přetížením centrální nervové soustavy. kdy dojde ke zvracení nebo nevolnostem. Samozřejmě s tím mohla souviset i dehydratace nebo stres.
.
Brnění mohlo být součástí dojezdu po užití. Doporučila bych Vám doplnit minerály hlavně hořčík a draslík, také dostatečně pít a dát tělu potřebný odpočinek.
Pokud byste měla ještě nějkaké doplňující dotazy, tak napište.
Markéta