Vyrážky na dlaniach
Nina
Zdravím mám problém s vyrážkami na dlaniach sú to malé svrbivé pupaciky plne vodickou a veľa ľudí mi povedalo že to môže byt z pervitínu ale už som od neho mesiac čistá a žiadna zmena zatiaľ tak by som rada vedela či je to z toho alebo to je niečo iné .

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,Nino,
děkujeme vám za dotaz - podle vašeho popisu by se mohlo jednat například o Dishidrotický ekzém, ten se vyskytuje převážně na rukou a je tvořen svědivými vodnatými pupínky. Nejsem samozřejmě oprávněna nijak vás diagnostikovat, je to pouze doporučení. Váš stav by měl posoudit hlavně kožní lékař a ten by měl také doporučit léčbu.  Žádné konkrétní vyrážky z pervitinu nejsou. Jde spíše o to, že při užívání pervitinu je tělo silně intoxikované a vyčerpané a také se do něj můžou dostat další chemické látky. Z toho mohou být reakce na kůži a mohou vznikat další nemoci.
Pokud jste od pervitinu čistá měsíc, je to skvělá zpráva! Váš ekzém se bude při vhodné léčbě jistě rychle hojit tak jako se budete dávat do pořádku i vy sama. Pokud byste měla zájem o kontakty na zařízení, kam si můžete jít v případě nějakých těžkostí promluvit, můžeme vám nějaké poslat. Stačí, když napíšete, jaké větší město máte poblíž a my pro vás vhodné kontakty vyhledáme.
V případě dalších dotazů jsme vám kdykoliv k dispozici!
Přeju vám ať je vám brzy lépe.
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková