Info o testech na drogy
Jana
Dobrý den. Dnes jsem udělala příteli test na metanfetami a byl pozitivní. Ale on mě tvrdí že nejspíš měl šišku marihuany v tom pytlíku od pervitinu jakože vymachanu čemu nevěřím stále ohledně drog lze. Je možné že to má na to vliv na test. Má stále výmluvy a je čím dál tím víc hubenější.dekuji

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
děkujeme vám za dotaz - takto na dálku je velmi těžké vynášet nějaká konkrétní stanoviska ohledně toho, co dělá a nedělá váš přítel. Pokusím se vám tedy odpovědět hlavně na to, jak funguje testování, jak dlouho je intoxikovaný člověk pozitivní, případně jak může vzniknout falešná pozitivita.
Testovaní z moči funguje celkem přesně, samozřejmě se dá použít moč někoho jiného atd. Pokud byste s přítelem chtěli mít větší přehled, posílám vám níže kontakt na Toxikologickou laboratoř, která zprostředkuje výsledky poměrně přesně. Falešně pozitivní test na drogy může být v případě užívání některých léků. Pokud váš přítel vložil marihuanu do sáčku, kde měl před tím pervitin a poté ji kouřil - v tomto případě opravdu nemůže následně dojít k pozitivnímu testu na pervitin. Množství na intoxikaci i pozitivní test je velmi malé, takřka mizivé. Také Pervitin z těla vyprchává celkem rychle - po 1-3 dnech už může být test negativní. Pokud se tedy už do těla dostane.
Ústav soudního lékařství a toxikologie
Ke Karlovu 2, Praha 2
telefon +420 224 967 190 (sekretariát)
telefon +420 224 911 267 (pohotovost/konzultace)
email toxikologie-dotazy@vfn.cz
Pokud řešíte tyto věci opakovaně a máte z toho těžkou hlavu, doporučila bych vám poradit se s odborníky v poradně - ti vám nejlépe poradí, jak se v konkrétních situacích chovat a chránit se. Níže vám posílám kontakt na pražskou poradnu, pokud jste odjinud napište nám, jaké máte poblíž větší město a my pro vás vhodné kontakty vyhledáme.
Poradna pro rodinu, SANANIM
Žitná 1574/51, Praha 1
Pevná linka
+420 284 824 234
Mobil
+420 739 268 527
Email
rodice@sananim.cz
Přeji vám aby se vaše záležitost rychle vyřešila.
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková