Lexaurin
Mirkko
Sem tam si dám alkohol a kokain po 2 hodinách odstupu si tam 3mg lexaurinu pre upokojenie fungujem tak už asi 15 rokov je tam riziko? Vždy v kľude zaspím keď mám zle stavi je to v poriadku môže sa mi niečo stať?? Ďakujem za odpoved

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den, zřejmě se omylem zadal doatz dvakrát. Zde tedy přikládám svou odpověď ještě jednou.
Dobrý den Mirkko,
děkujeme za dotaz. No, ideální kombinace drogy, alkoholu a tlumivého léku to není. Co mě napadá jako první,  je vytvoření si závislosti, kdy se užívání bude opakovat v krátékém časovém sledu, dávky zvyšovat a Vy budete zanedbávat běžné záležitosti. Z dlouhodobého hlediska pak je to větší zátěž pro játra, ale i další vnitřní orgány. V aktuálním stavu, kdy zkombinujete alkohol s s benzodiazepiny může nastat útlum dechu a srdeční činnosti. Postačuje takto?
Za poradnu
HS