UA pomoc
Tk
Ahoj,
pls, poradíte mi,kam v Praze odkázat UA uživatele sniff P?
Myslím AL léčbu, když nezvládne ale léčbu v čj?
Případně existuje nějaká UA svépomocná skupina?
Díky moc a zdravím všechny bývalé kolegy.
Tomáš K.

Odpověděl: Hana Skořepová
Ahoj Tomáši,
asi bych tě odkázala na kolegyni/adiktoložku v Kontaktním centru SANANIM, která pracuje s UA uživateli a případně by mohla mít konkrétnější informace ohledně dostupnosti další léčby pro tuto skupinu.
Jinak nabízí i Prev-centrum psychologickou pomoc v ukrajinštině viz https://www.prevcentrum.cz/nase-sluzby/pomoc-se-zavislosti/informace-o-sluzbach/psychologicka-pomoc-v-ukrajinstine
A svépomocná skupina pod Anonymními narkomany funguje rusky hovořící skupina. Zde je odkaz:
https://www.anonymninarkomani.cz/setkani
Русская группа Нaши (Ruská skupina Naši)
- úterý (Вторник) 18:00 - 19:00 (маленькая комната)
- středa (Среда) 20:15 - 21:15 (маленькая комната)
- čtvrtek (Четверг) 20:30 - 21:30 (маленькая комната)
- sobota (Суббота) 13:30 - 14:30 (маленькая комната)
Na Poříčí 1042/16, 110 00 Praha 1 - Nové Město (zvonek AA a průchodem do dvora / звонок AA, проход во двор)
Snad aspoň tyto odkazy budou ku prospěchu.
Držím palce a měj se krásně
HS