Antabus
Anna
Chcem sa opýtať ja beriem momentálne antabus ale chcem ho vysadiť koľko dní po vysadení ho mam ešte v tele ? Respektíve kedy sa môžem napiť bez nejakých reakcií ďakujem za odpoved

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Anno,
děkujeme za dotaz. Po vysazení Antabusu se vyloučí větší procento účinné látky během tří dní. Za bezpečnou dobu, kdy se můžete opět napít, se považuje týden až dva po vysazení Antabusu. Nevím, v jaké fázi abstinence jste a co Vás nyní nalomilo, že zvažujete ukončení podpůrné léčby Antabusem. Spolupracujete s někým, který Vás může podpořit v pokračování abstinence? Pokud byste potřebovala kontakty na odbornou pomoc v místě bydliště, tak se ozvěte a zkusíme Vám dát odkazy.
Držím palce ve zvládnutí chutí a zkuste si dát čas s rozhodnutím.
HS