Mariuhana
Petr
Dobrý mám dotaz na apstinecni prinaky z dlouhodobého uzivani mariuhany a leku pragabalin který sem dostal na bolest nervu od zad...může mi apstinecni priznaky lek zhoršovat a jak dloho muze přetrvávat problemi ze zažívanim..a prosím vás potřeboval bych se poradit z nějakým zkušeným člověkem v této problematice ale nevím kde nebo nějaký online chat moc by mi to pomohlo děkuji za odpo..

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Petře,
děkujeme za dotaz. Těžko takto diagnostikovat, co vede k zhoršenému stavu. Pregabalin má analgetický a anxiolytický účinek. V některých případech může tento lék vyvolat vedlejší nežádoucí účinky. Nejčastějšími jsou závratě, nauzea a somnolence. Každý organismus může reagovat různě a vzhledem k délce užívání marihuany se mohou samozřejmě odvykací problémy projevovat delší dobu. Doporučila bych Vám tedy vyhledat osobně odbornou pomoc, kde by se dal domluvit další plán terapie, jak lékové, tak podpůrně psychologické. Zde jsou kontakty v blízkosti Vašeho bydliště:
Nový Jičín, Poradenské místo
Renarkon o.p.s.
OstatníSokolovská 9, Nový Jičín, Nový Jičín, 741 01
Google maps Zobrazit na mapě
Tel.: 608 882 903
Provozní doba: středa a pátek 8:00 - 11:00
Poradenství pro uživatele návykových látek a pro osoby ohrožené patologickým hráčstvím.
Bc. Alexandr Dresler
www: http://www.renarkon.cz
Nový Jičín, Psychiatrická ambulance
Psychiatrická léčbaSokolovská 1410/22, Nový Jičín, 741 01
Google maps Zobrazit na mapě
Tel.: 556710260
MUDr. Mgr. Přemysl Mikeš, Ph.D.
www: http://www.nspnj.cz
Ostrava, Adiktologická poradna Arka
ARKA CZ, z. s.
Ambulantní programGregorova 2427/2, , Ostrava, 702 00
Google maps Zobrazit na mapě
Tel.: Tel.: 734 377 810, 737 064 006 (poradenská linka)
Pomoc a podpora osobám starším 11 let, experimentujícím, závislým na návykových látkách - alkohol, tabák, marihuana, pervitin, aj. psychotropní látky, hráčům a jejich blízkým.
Bc. Hana Cronová
www: https://www.arka-alkohol.cz/sluzby/adiktologicka-poradna/
Buďte trpělivý, a určitě na tuto situaci nezůstávejte sám.
HS