Problém s kokainem
Db78
Dobrý den, již cca 15 let užívám kokain, dříve jsem to měl víceméně pod kontrolou a dával si ho jen na mejdanu, cca dvakrát měsíčně. V poslední době (cca půl roku) se mi to ale bohužel vymklo kontrole a dávám si ho dost často, tento týden například každý den.. 😕
Vždy když si ho dám, tak toho poté lituji, není mi ten stav ani příjemný a vždy si říkám, že už to bylo naposledy. A pak to ale stejně udělám znova 😕
Můžete mi prosím poradit, co s tím? Už mi to začíná dost zasahovat do života, do práce atd. Opravdu bych si přál s tím seknout a žít normální život..
Předem děkuji za odpověď!

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
píšete, že se chcete zbavit denního užívání kokainu. To je pochopitelné. Věřím, že takové užívání může být dost náročné.
Způsobů, jak to můžete zvládnout je více. Bohužel to ale určitě nezvládneme pomocí jedné jednoduché rady zde v poradně. Když vás bolí zub, jdete k lékaři. Pokud se u vás rozvinula závislost na droze, je dobré podstoupit její léčbu. Je dobré nejdříve zkusit léčbu ambulantní, případně stacionář. Pokud se vám nebude dařit je vždy možné nastoupit na léčbu pobytovou. To ale hodně předbíhám událostem.
Níže vám posílám odkazy na zařízení, kde byste mohl dostat odpovědi na vaše otázky.
Přeji vám hodně sil.
Za Drogovou poradnu, Marie Saudková
Adiktologická ambulance, SANANIM
Žitná 1574/51, Praha 1
tel.: 724 521 913 (pokud se nedovoláte, prosíme o zaslání SMS a trpělivost. Ozýváme se hned, jak je to možné. Děkujeme za pochopení.)
e-mail: klinika@sananim.cz
https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ambulance/
Denní stacionář, SANANIM
Janovského 26, Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - vchod se zvonkem přímo z ulice)
pevná linka: +420 220 803 130
mobil: +420 605 212 175
e-mail: stacionar@sananim.cz
https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/stacionar/