Pervitin a zibor 2500
Xxx
Když mám po operaci nohy a mám si píchat zibor. Ale dám si pervitin mám v ten den radši vynechat injekci nebo si můžu dat i po pervitinu.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
děkujem za dotaz. Zibor je antikoagulancium, lék proti srážlivosti krve a je tedy nutné, abyste užívala medikaci dle doporučení lékaře a nevynechávala injekce. Předejdete tak riziku krevní sraženiny v těle a tedy dalším zdravotním komplikacím. Ideální by bylo neužít pervitin po dobu léčby vůbec. Pokud už tak musíte učinit, zkuste si pervitin užít méně rizikovým způsobem např.sniff.
Buďte tedy opatrná a zkuste zvážit, zda je to opravdu nutné a zda byste své chutě mohla zvládnout. Váš organismus by měl mít k rekonvalescenci klid a k tomu pervitin moc neslouží.
Za Drogovou poradnu
HS