Poškození při hodně silné masturbaci?
Urputná Náruživá
Byli jsme s přítelem po dloooooouhe době spolu přes noc, posilnění pervitinem - asi důležité říci. Vždycky spolu a navzájem rádi masturbujeme..mam hafo erotických hraček, pomůcek, dost si na tom upřímně ujizdim...no a předpokládám, že to bude taky tím nejak ovlivněno - jak tím stimulantem, tak i tešením se na sebe, ale tak nějak jsem to asi trochu prepiskla. Nemohla jsem se udělat a už po několika hodinách jsem ho poprosila, aby mi to dělal tím dildem on... Vybavuji si, že už také chytal křeče do rukou.... {..vím, že pri určitém úhlu směrem k močovému měchýři (nahoru) mne ten úhel prostě bolí(nevím,čím to může být způsobeno, lubrikačního gelu používám vždycky hodne-pro jistotu), že mám radši, když je hračka namířena na druhou stranu a né směrem nahoru k močáku...ale tentokrát mi to bylo jedno}...tak moc jsem to chtela...k ránu už jsem nemohla, takže jsme to ukončili...no a jak jsem si šla následující noc lehnout, tak ráno, po probuzení se, mne práve začal pobolivat močový měchýř...... Domnívám se že by to mohlo být z toho, protože už se mi to párkrát stalo, že při určitém úhlu uspokojování se směrem k močovemu měchýři mne to poté poboliva (také když to prezenu s intenzitou ) a po pár dnech už je to zase lepší .. shodou náhod jsem měla po 3 dnech zadanku na odbery od praktika, který mi napsal, že vše je ok, jen mám v moči stopy bílkovin...tak nějak jsem mu popsala, že jsem to asi prepiskla při masturbaci a jeho závěr byl, že mám infekci močových cest..víc se k tomu nevyjadřoval, nasadil mi antibiotika....ale mne zajímá, jestli to je normální nebo čím se to mohlo stát? A co případně dělat, aby mne to nebolelo, protože i když si to dělám normálně a ta hračka směruje k močáku, tak to bolí...hračky mám normální velikosti a lubrikační gel používám vždy....může to být třeba i tím, že mám trochu nadváhu, takže se ta hračka do mě hůř vejde?
Děkuji moc za odpověď.
Snad je to k pochopení

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
děkujeme vám za zajímavý dotaz.
Dotaz se sice netýká úplně drog, ale ráda vám ho zodpovím. Při intoxikaci pervitinem se většinou stává, že překračujeme svoje vlastní hranice a nejvíce právě hranice ve vztahu k vlastnímu tělu. Sama píšete, že byste za normálních okolností požádala přítele, aby dildo vedl v jiném úhlu, ale po užití pervitinu vám to bylo jedno. Pokud byla masturbace celonoční (píšete, že přítel už měl křeče do rukou) tak bolesti močového měchýře způsobilo nejvíce právě mechanické namožení. Lékař vám sice při preventivní prohlídce nasadil antibiotika, ale to mohlo být jen preventivně. Doufám, že vaše potíže už pominuly a jste v pořádku. Škoda, že nepíšete, z kterého jste města, poslala bych vám kontakt na K centrum, kde by vám mohli pomoci s bezpečným užíváním, nebo s dalšími problémy, které můžete při užívání drog řešit.
V případě dalších dotazů se na nás kdykoliv znovu obracejte.
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková