Vyrážka
Nikita
Dobrý den,
Před 3 dny jsem měla pervitin (nosem) Druhý den se objevilavsvědivá červená vyrážka na nohách i s otokem od kolen dolů.
Před užitím jsem se i "pěkně vypekla" v autobusu při 34° bez klimatizace v dlouhých kalhotech.
K Dr se mi s tím kvůli okolnostem jít moc nechce...
Můj dotaz tedy zní jestli by to mohlo mít spojitost s užitím nebo spíš s tím horkem v autobusu a jestli nevíte co by to vůbec mohlo být?
Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Nikito,
díky za Váš dotaz.
Problém, který popisujete může být kombinací vícero faktorů, takto přes internet je těžké odhalit přesnou příčinu.
Je možné, že jste měla alergickou reakci na některou z látek obsažených v pervitinu. Tato reakce by mohla způsobit otok, zarudnutí i svědění dolních končetin.
Dalším faktorem může být i dlouhý pobyt vteple v těsných kalhotách, mohla vzniknout zv. tepelná vyrážka.
Pokud by se obtíže opakovaly, určitě se nestyďte a vyhledejte lékaře.
Pokud byste potřebovala ještě s něčím poradit, klidně se na nás znovu obraťe.
Markéta