Řezání
Jencek
Ahoj ahoj... Chtěl sem se zeptat, jak poznat nekvalitní pervitin a čím se může řezat? Podle mě se pozná nejlíp pro kouření... Tuhle jsem si koupil sáček a když jsem to začal kouřit, tak se materiál začal škvařit a nabobtnávat, jak kdybych zahříval plast a ze skla jsem vyškrabal nabobtnalou biločernou hrudku čehosi, tak mě zajímalo, čím by to mohlo být říznutý, aby mi z toho nebylo blbě, popř. jestli se některé nečistoty z perníku dostat a materiál vyčistit.. Díky za odpověď

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
děkujeme vám za zajímavý dotaz.
Droga se dá bohužel naředit naprosto čímkoliv. Někdy to nedělá prodejce, ale nějaký další dealer/uživatel, který si chce zvýšit svůj výdělek a je schopen do drogy nasypat prakticky cokoliv. Časté bývají jiné léky, také není výjimkou mouka, strychnin, pudr nebo prášek na praní. Pokud drogu kouříte, můžete snáze poznat, že je něco v nepořádku. Vaše drogy byla asi naředěná něčím podobným plastu. Pokud byste ji užil nitrožilně mohlo by to mít fatální následky. Pokud už je pervitin něčím naředěný, není možné tuto látku dostat pryč. Doporučuji vám abyste si našel ověřený zdroj a od něj nakupoval, nekupujte drogu z nouze na ulici, je to velice rizikové. Kvalitní pervitin poznáte tak, že má jednotnou strukturu, spíše jako vlhčí moučkový cukr, nebo v něm mohou být i drobné krystaly. Pokud ho ochutnáte, je silně hořký a na psaníčku může nechávat drobné fleky a zblízka voní chemicky.
Přeju vám ať už vás podobné rizikové situace nepotkávají!
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková