Drogově závislé dítě
M.
Dobrý den
Prosim i radu jak postupovat v případě 16ti leté dcery která je pravděpodobně závislá na drogách.
Není v mojí péči ale v péči otce. Nevím co bere ale poslední dobou hodně pohublá nevydrží v klidu ani stát. Bývá agresivní. Od mala byla od otce protěžována a jako "jeho" princezna neměla hranice a omezení. Neměla respekt k nikomu a ničemu takže byly i kázeňské problémy. Nenastoupila na žádnou středni školu. Všude pro ni byly divný lidi a že tam s nima nebude.
Nechci aby její život skončil dřív než pořádně začal,ale také nevím kam se vlastně obrátit. Děkuji za odpověď. M.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den M.,
děkujeme za dotaz. Chápu Vaše obavy a vzhledem k potřebnosti většího prostoru k odpovědi bych Vám doporučila se obrátit přímo na poradnu pro rodinu a blízké osoby, kde byste mohla projednat celou situaci a rozhodnout se pro další kroky. V Praze funguje Poradna pro rodinu a osoby blízké SANANIM v Žitné ulici 51, Praha 1. Je vhodnější se předem objednat telefonicky na čísle +420 739 268 527. Služba je poskytována ve všedních dnech, bezplatně.
Pokud nejste z Prahy a je to pro Vás daleko, napište okres bydliště a pokusíme se Vám dát kontakt na bližší zařízení.
Za poradnu
HS