Test na THC
Nikol Nováková
Dobrý den potřebovala bych poradit ptám se všude kolem a nikdo neví. Marihuanu sem naposled kouřila před 44 dny, testují mě zhruba 2x týdne a stále sem pozitivní už si nevím rady cvičím piju citron a vitamín c mléko noc nepomáhá. Prosím vás nejsem nějak nemocná všichni říkají že to není možné že max 30 dni nevím si rady

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Nikol,
děkujeme za Váš dotaz. Každý člověk je individuální bytost, stejně tak jeho schopnost metabolismu odbourávat toxiny se může lišit. Na výsledek testu může mít vliv i Vaše momentální kondice a zdravotní stav.
Přítomnost THC se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, jeho množství a kvalitě užitých drog, obsahujících THC, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
THC (marihuana, hašiš, "olej"... )
Detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní
Detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
Doba, po kterou lze THC zjistit ze slin a potu je obdobná jako u testů ze vzorku krve.
Nevím, z jakého důvodu Vás takto pravidelně testují a kde. Zkuste tedy ještě pár dní vydržet. Pokud bychom Vám mohli být jakkoliv nápomocni, neváhejte se znovu ozvat!
Držím Vám palce.
S pozdravem,
Nikol Spůrová