Strach jak se vrátit zpět
Přešlap
Tak že začala bych asi tím je mi 19 a už od 13 let užívám pervitin nitrožilně a mám 4 letou dceru pervitin užívám pravidelně vždy mam nejvíc měsíc přestávku protože už to přestanu zvládat a pak to zas začnu dělat jenom že teď se mi stala taková věc s který chci strašně moc ven a nevím jak aby ste vše pochopily potřebuji to rozepsat přesně jak to je. Mam svého přítele který je už 28 měsíců ve výkonu trestu a já jsem po tu dobu pořad sním takže jsem 28 měsíců nepocejtika od žádného chlapa nějaký cit nebo ze by mě někdo zaujal natolik ze bych toho mého přítele co sedí. Nechala no ale potkala jsem člověka který bere heroin a teď sním i sem dalo by se říct ze jsem zamilovaná ale spis uz sním sem jen pro to ze ten heroin potřebuji. Tak ze už dva měsíce sním sem a on bral heroin já jsem mu parkrat řekla ze bych chtěla zkusit jednoho praská na alobal no až jsem to sním začala kouřit každý den ale on po měsíci nastoupil na léčení a já se vrátila domu k máme a k moji dceři jenom ze jsem měla hrozné stavy hroznou nervozitu neklid nemohla jsem spát ležet sedět nic pořad jsem chodila sem tam bylo to něco hrozného v životě jsem tohle po pervitinu neměla no bylo to tak silný ze jsem si zavolala záchranku a nechala se odvézt do Bohnic kde jsem to ale neřekla tam mě nechaly dva dny daly něco na uklidnění a potom my už bylo o dost lépe byla jsem předsvědčená ze můj noví partner vydrží léčbu a už se k tomu nikdy nevrátime jenom ze mě pustily s Bohnic a ten sami den on. Podepsal reverz a taky ho pustily a já do dnes nevím proč jsem si to sním zas Zakouřila a teď je to už zase měsíc a něco co to kourim každý den bojím se ze když to vysadim budu ty stavy mít znovu hlavně jsem předsvědčená že kdybych se těch stavů tolik nebala s minuty na minutu se seberu a jdu domu a už bych sním ani nechtěla žít sním to nemá cenu tím jsem si jistá ale co mam teď dělat mam i soubotex ale nevím jak se dqvkuje nevím co mam dělat jsem bezmocna

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
děkujeme za sdílení a chtěla bych Vás podpořit ve Vaší situaci, která je složitá. Obávám se, že bude pro Vás obtížné abstinovat vedle přítele, který užívá také. Většinou se to v párech nedaří, naopak se oba partneři ovlivňují v užívání. Ohledně Vašich možností je variantou jít do abstinenčně orientované léčby, kde je možnost jít případně i s dcerou.
Léčba je v TK Karlov SANANIM   https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/karlov/kontakty/
Kontakt pro zájemce o léčbu matek / otců s dětmi:
Pracovnice Denního stacionáře SANANIM
Pevná linka: +420 220 803 130
Mobil: +420 605 212 175 nebo +420 702 036 237
Email: frankova@sananim.cz nebo preslova@sananim.cz
Nebo v TK Podcestný Mlýn Podané ruce
https://podaneruce.cz/centra-sluzby/terapeuticka-komunita-v-podcestnem-mlyne/
Pro uchazeče o léčbu: +420 778 761 866,  socprace.tk@podaneruce.cz
(Po - Pá, 9:00 - 15:00)
Vedoucí: Bc. Ladislav Holub, +420 777 443 585
Ohledně substituční léčby ( Subutex, Suboxone) je možnost také se obrátit na substituční centra v rámci Vašeho bydliště. Pokud nám dáte vědět okres bydliště tak Vám dáme příslušné odkazy. Můžete se samozřejmě na první zařízení obrátit na Kontaktní centrum, kde dostane potřebné poradenství a podporu.
Záleží samozřejmě na Vás, ale zkuste se nad tím zamyslet, co všechno riskujete s pokračováním užívání drog. Nejen Vaše zdraví, ale i máte zodpovědnost za dceru. Dejte sobě a dceři šanci na jiný život.
Pokud byste potřebovala další informace, kontakty na potřebná zařízení, ozvěte se.
Držím Vám palce, ať se rozhodnete k správným krokům.
HS