Pervitin
Jane
Dobrý den,
manžel mi tvrdí,že už s pervitinem seknul,že s tím skončil.
Bohužel to bral cely život,takže mu nevěřím,že ze dne na den přestal.
Je dobrý otec,výbušný, vzteklý a tak trochu manipulátor jinak se chová normálně.Pije denně 2-3 piva,což mi přijde taky zvláštní.Rada bych také věděla,k čemu uživatele pervitinu potřebují lžičku?našla jsem v autě zapatlanou bílou od prášku.
Díky

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Jane,
děkujeme za důvěru.
Chápu, že po těchto zkušenostech svému manželovi natolik nevěříte. Určitě by bylo na místě si o tom všem s manželem promluvit i o vašich obavách a podezření. Pokud byste potřebovala více informací a podporu, kterou si zajisté určitě zasloužíte, je možné se obrátit na některou z odborných služeb pro blízké osob ohrožených závislostí. Bylo by to pro Vás přijatelné?
V Praze se můžete obrátit např. zde:
Poradna pro rodinu SANANIM
Žitná 1574/51, Praha 1
Tel: +420 284 824 234
+420 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Web: https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ppr/
Zajímá Vás, k čemu potřebují uživatelé pervitinu lžičku. Nejčastěji se lžička používá k přípravě drogy pro injekční aplikaci. Zda je to případ vašeho manžela, nedokážeme bohužel takto na dálku určit. Zkusila jste ho požádat o vysvětlení?
Budu ráda, když dáte vědět, jak se situace vyvíjí.
Držím Vám palce a přeji mnoho sil!
Nikol Spůrová