na poprvý ne?
Jenom chci vědět,jestli je pravda,že tráwa působí až po několikátým hulení(na poprvý asi vůbec)???Kámoška hulila poprvý a nic s ní nebylo,se mnou ze začátku myslim taky ne.Je to asi blbost,ale stejně mi poraďte...už se těšim na answer,mejte se:)=~

Odpověděl: Bára Orlíková
Setkala jsem se s tím, že lidé, kteří kouřili marihuanu poprvé, její účinky nepociťovali. Ale zobecnit se to nedá, je i mnoho takových, kteří účinky konopných drog i na poprvé pocítili poměrně značně. Závisí to na mnoha faktorech, na vašem očekávání, na vašem psychickém stavu, na prostředí, ve kterém trávu kouříte a lidech, se kterými kouříte, na "kvalitě" užité drogy (obsah účinné látky), na zdravotním stavu... Také na tom, zda začátečník umí "správně" marihuanu šlukovat :-) Jinak - doufám, že vy i vaše kamarádka máte dostatek informací o účincích a rizicích užívání konopných drog, aby vás vaše experimenty nedostaly do nějakých netušených potíží. Přestože marihuana není téměř mezi uživateli považovaná za drogu, jistá rizika má. Více informací se dočtete na těchto stránkách pod rubrikou Cannabinoidy nebo také na www.drogmem.cz pod rubrikou Memy. A k vaší druhé otázce - kombinovat Extázi a pervitin je hodně nebezpečné. Pervitin patří mezi stimulační látky a v kombinaci s extázi bude fungovat tak, že se posílí stimulační účinky. To znamená, že posílí nejen psychostimulační účinek, ale především i stimulační účinky na kardiovaskulární aparát (srdce a cévy), takže může vést k výraznému zvýšení tepové frekvence a krevního tlaku oproti MDMA samotné. Z toho vyplývají i rizika, mezi kterými ty nejpravděpodobnější by asi například mohla být porucha srdečního rytmu, infarkt myokardu a cévní mozkové příhody, z těch ostatních eventuelně toxická psychóza. Užití kombinace dvou látek se stimulačním účinkem je obrovská zátěž pro organismus, nehledě na to, že již užití každé z těchto látek samostatně má nemalá rizika. S tím, že účinek pervitinu je navíc razantnější a riziko vzniku psychických potíží včetně vzniku závislosti je dle mého soudu vyšší. Je na vaše uvážení, jak se s vědomím těchto rizik zachováte. Pokud si chcete přečíst více o pervitinu, podívejte se do rubriky Stimulační drogy / Pervitin na této stránce, případně na stránky www.drogmem.cz a pokud máte zájem o víc informací o Extázi, doporučuji www.lf3.cuni.cz/drogy (kromě info o Extázi najdete i databázi tablet Extáze zachycených v ČR).