K
Ahoj před 24 hodinami jsem uzil posledni davku pervitinu ale celkem 0,5g za dva dny a na to jsem asi před 12ti hodinami užil 8 tabletek cipralexu...mam strach muzete mi doporucit jak se nejlépe zachovat když jsem četl některé prispevky necitim se dobře..diky kuba

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Kubo,
díky za dotaz. Nevím, zda je odpověď ještě aktuální. Nevím, co přesně máte za obtíže, abych Vám mohla dát konkrétnější doporučení. Určitě neužívejte další látky včetně léků, bez možné konzultace s lékařem. Vhodnější je spíše se snažit o příjem tekutin nejlépe voda, nějaké minerály, jídlo, odpočinek. Pokud by se stav zhoršoval nebo neměnil během nejbližších dní, vyhledejte lékařskou pomoc.
Určitě však doporučuji pro příště se vyhýbat kombinaci užití stimulantů a antidepresiv. Zvyšuje se tak riziko serotoninového syndromu, kdy se zvýší díky obě látkám hladina serotoninu. Serotoninový syndrom se pak projevuje zmateností, agitovaností až mánií křečemi, hypertenzí a tachykardií. Stav může být život ohrožující v individuálních případech s ohledem na danou situaci a stav jedince. Není běžné ani užívání takového množství Cipralexu. Obvyklá dávka je 10 mg jednou denně, maximálně 20 mg denně.  Pokud byste se chtěl podělit o svou zkušenost nebo případně potřeboval doplnit k svému dotazu něco, ozvěte se.
Přeji do dalšího roku méně rizikových experimentů a buďte opatrný na své zdraví.
HS