Necítím žádné drogy
Nika77
Dobrý den, jsem dlouholetou uživatelskou drog. Více opiatovou a v posledních několika měsících i pervitinovou. Poslednich 10 let jsem byla v metadonovem programu, z nehoz me bohuzel vyhodili, proto ted asi pul roku uzivam heroin a metadon jen obcas. Take jsem behem asi 3 mesicu pribrala kolem 20kg, protoze mi muj psychiatr zmenil antidepresiva na mirtazapin, po kterem se udajne tloustne. Můj problém je ten, že ať si dám intravenozne jakoukoli drogu, tak nic necítím. Beru leky na srdce (Concore) a na ředění krve. Když si drogu zakourim, tak vše normálně funguje. Zajímalo by mě, zda nevíte, čím by to mohlo být? Děkuji Nika

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
zřejmě jste nedopatřením zadala Váš dotaz vícekrát. Zde tedy kopíruji svou odpověď:
Dobrý den Niko77,
děkujeme za zajímavý dotaz, ale zřejmě Vám nedáme uspokojivou odpověď. Je to specifický dotaz, který by Vám mohl vysvětlit nějaký lékař či farmaceut, bohužel v tuto chvíli nikdo takový v poradně neodpovídá.
S nadsázkou bych si na Vašem místě z toho vzala, že Vaše tělo samo odmítá riskovat zhoršení zdravotního stavu, a naopak Vás učí bezpečnějšímu způsobu užívání. Máte možnost se vracet zpět do metadonového programu? Případně jste to zkoušela i v jiných substitučních centrech, kde je metadonová léčba? Bylo by dobré vzhledem k zdravotním obtížím být stabilizovaná ve svém užívání nealkoholových drog. Zkuste o tom popřemýšlet a případně Vám můžeme pomoci dát nějaké odkazy.
Mějte se fajn, ať se Vám daří v dalším roce, co nejlépe.
HS