Ibogain
Šimon
Dobrý den
Není to dlouho co jsem se ptal na analitické testy na ibogain. Odkázáni jste mne na ústav sodního lékařství a toxikologie… tam my odpověděli že se zabývají(provádí) pouze o biologické testy klientů.
Na další dotaz kde by se testy materiálu provádí neodpověděli. Tak bych se chtěl znovu kde materiání testy provádí?

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Šimone,
díky ještě jednou za ozvání. Vzhledem k tomu, že běžně toto nevyužíváme, tak jsem Vám nabízela kontakt na Ústav soudního lékařství a toxikologii v přesvědčení, že by Vám mohli poradit. Zkoušela jsem tedy vyhledat další možné informace a našla dva odkazy na projekty a pracoviště, kde snad budete úspěšnější. Zde je odkaz na stránky o projektu  Projekt DRUGS-INFO-SITE organizovaný ve spolupráci pracovišť 3. LFUK, VŠCHT a vybraných terénních pracovišť v ČR je aktivitou směřující ke snížení rizik spojených s užíváním látek. https://drugsinfosite.org/dis/dis_about/ a zde se zmiňují dvě pracoviště. Za prvé Ústav farmakologie 3.lékařské fakulty UK  (kontaktní osoba PharmDr.Magda Šustková, CSc.) a dalším pracoviště je  VŠCHT, Laboratoř forenzní analýzy biologicky aktivních látek, vedoucím pracoviště je doc.Ing.Martin Kuchař PH.D. Zkuste to obrátit se s tímto požadavkem na ně. Budeme rádi, když nám napíšete zpětně Vaší zkušenost.
S pozdravem
HS