Test na Oxycontin z moči
Lomert
Zdravím, chci se zeptat, zjistil jsem že oxycontin a oxykodone co jsem teď bral jsou s postupným uvolňováním, chck se tedy zeptat po jakou dobu jdou detektovatelné

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Lomerte,
díky za Váš dotaz.
Oba  obsahují oxycodon, a proto mají podobné chemické složení. Pokud jde o detekci v moči, obvykle jsou testy schopny detekovat oxycodon, bez ohledu na to, zda byl pacient léčen OxyContinem nebo některým jiným oxycodonovým přípravkem. Obecně lze předpokládat, že eliminace léku z těla bude u obou srovnatelná.
Jak dlouho se ale látka z těla dostane a jak dlouho bude tedy detekovatelný v moči Vám přesně neřeknu. Eliminace látek z těla člověka je nanejvýš individuální. Vždy závisí na konkrétním člověku, jeho metabolismu, věku, podávaných dávkách, délce užívání atd.
Obecně se udává, že u obšasných uživatelů je detekovatelný do cca 72hod u pravidelných uživatelů do týdne. Ale opakuji, je to velmi individuální.
Stačí takto? Pokud byste potřeboval ještě něco doplnit, dejte vědět.
Markéta