Oxycontin v drogovem testu na moč
Peprst
Zdravím, chci se zeptat jak dlouho je Oxycontin nalezitelný v drogovém testu na moč, zjistil jsem že oxycontin je prášek s postupným uvolňováním tak se chci zeptat zda je nalezitelný v moči jako čistý oxycodone nebo je déle detektovatelný

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Peprste,
díky za Váš dotaz.
Oba  obsahují oxycodon, a proto mají podobné chemické složení. Pokud jde o detekci v moči, obvykle jsou testy schopny detekovat oxycodon, bez ohledu na to, zda byl pacient léčen OxyContinem nebo některým jiným oxycodonovým přípravkem. Obecně lze předpokládat, že eliminace léku z těla bude u obou srovnatelná.
Jak dlouho se ale látka z těla dostane a jak dlouho bude tedy detekovatelný v moči Vám přesně neřeknu. Eliminace látek z těla člověka je nanejvýš individuální. Vždy závisí na konkrétním člověku, jeho metabolismu, věku, podávaných dávkách, délce užívání atd.
Obecně se udává, že u občasných uživatelů je detekovatelný do cca 72hod u pravidelných uživatelů do týdne. Ale opakuji, je to velmi individuální.
Stačí takto? Pokud byste potřeboval ještě něco doplnit, dejte vědět.
Markéta