pregabalin krka x kratom
Doremi
Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat jestli je bezpečné dát si kratom nebo morfin poté co jsem si dal 300 mg pregabalinu krka.
Děkuji za odpověď a přeji hezký den.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Doremi,
velmi se omlouvám za pozdější odpověď, která možná už není dávno aktuální pro Vás. Byla bych celkově opatrná v kombinování těchto látek. Všechny látky jsou potenciálně návykové látky tlumícího charakteru a tedy při jejich společném užití se zvyšuje riziko nežádoucích účinků na CNS, včetně ospalosti až kómatu či útlumu dechu. Navíc je obtížné odhadnout bezpečnou dávku ke zvládnutí. Chápu, že si chcete pomoci od abstinenčních příznaků, ale byla bych opravdu opatrná v kombinaci všech těchto látek. Pokud jste je již užil a nic se nestalo, tak Vám gratuluji, ale raději  bych-být na Vašem místě- tuto zkušenost neopakovala. Pokud se dostaví abstinenční stavy, které nejste schopen zvládnout doma, zavolejte si RZP a nechte se raději hospitalizovat.
Za poradnu
HS