Pervitin a mozek
Tomáš
A pokud tedy vznikne nějaká újma na mozku po užívání pervitinu jako je paměť,kongitivni funkce vrátí se to po abstinovaní zpátky do původního stavu? Popřípadě Jak dlouho to trvá? Díky

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Tomáši,
díky za doplňující dotaz.
Rychlost regenerace je nanejvýš individuální a je ovlivňena různými faktory. Čím delší a intenzivnější užívání, tím můžeme předpokládat závažnější poškození mozku a tudíž delší regenreaci. U dlouhodobých uživatelů často nedojde plně k obnovení normálních funkcí a některé z následků mohou zůstat např. mimovolní pohyby, problémy s pamětí..
Přesný časový rámec Vám tedy nedám. Pokud se jedná o nárazové užívání, tak bych doporučila opravdu minimalizovat ideálně úplně přestat. Pokud si člověk dá, tak dbát na následnou regenreaci, doplňovat vitamíny, minerály.
Pokud byste potřeboval, klidně se ještě ozvěte.
Markéta