Co se to se mnou děje?
moninec96
Dobrý den, beru pervitin cca 8 let. Nejdříve šňupání, pak nitrožilně. Pak jsem měla x let pauzu a před 14 dny jsem neodolala a pervitin zas šňupala. Problém je, že jsem si asi koupila něco, co nebyl pervitin. Bylo to žluté, mokré, ale hořkou chuť to nemělo. Stejně jsme si to s přítelem dali. Nevím, co to bylo, mělo to hrozně odpornou chuť, ale účinek samozřejmě žádný. Do dvou minut od šňupnutí jsme oba usnuli. Druhý den ráno jsem se vzbudila a neskutečně mě bolely ruce, spíš teda levá ruka. Konce prstů jsem měla trochu oteklé, červené, každý ohyb prstem dost bolel. Nedokážu popsat, kde přesně ruka bolí, ale bolí to od lokte po zápěstí. Je to taková píchavá bolest, v noci mě to budí a mám potřebu si ruku i drbat, občas mě v ní cuká. Dnes se k tomu přidala bolest i druhé ruky, ale není tak silná. Beru Ibalginy a dělám si obklady ze studené vody.
Příteli vůbec nic není.
Myslíte, že by to mohlo být z toho šméčka, tyhle potíže?
Děkuji a přeji hezký den

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Moninec96,
děkujeme za Váš dotaz.
Těžko říct, co jste si nakonec s přítele dali, to už zpětně nezjistíme. Problémy, které popisujete, by mohli souviset s užitím drogy. Z dřívějšího užívání injekčně, je dost pravděpodobné, že jsou Vaše žíly v ne tak dobrém stavu, jako u člověka, který neužívá. Je možné, že látka, kterou jste užila, mohla ovlivnit/podráždit krevní oběh a tak zapříčinit současné potíže.
Je ale opravdu těžké, hádat o co se skutečně jedná, internetové poradenství má své limity. Doporučila bych Vám proto, pokud obtíže nevymizí nebo se budou dokonce zhoršovat, abyste vyhledala lékaře.
Se studenými obklady klidně pokračujte, pokud Vám dělají dobře.
Kdybyste ještě potřebovala, klidně se na nás obraťte.
Držím palce, ať obtíže co nejrychleji zmizí.
Markéta