Teplota
Jindřich
Dobrý den, již 14 dní jsem vysadil veškerý alkohol a od té doby mám teploty 38. Hlavně k večeru. Je to normální a kdy to cca přejde.

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den,
děkujeme za dotaz.
Prvně bych Vás chtěla ocenit za rozhodnutí abstinovat, jistě to nebylo nic jednoduchého.
Každý člověk reaguje na vysazení, tedy abstinování jinak. Závisí na doposud užívaném množství, věku, pohlaví...  Zvýšená teplota po dobu pár dní může být součástí.
Pokud u Vás ale teplota trvá delší dobu a pohybuje se kolem 38C, určitě bych preventivně vyhledala praktického lékaře. Mohlo by se jednat o probíhající infekci.
Máte někoho blízkého, kdo by Vás v abstinování podpořil? Můžete také vyhledat péči adiktologa kontakty např. Zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci?t=&r=&d=83&c=274 kdyby se Vám nedařilo najít, tak se ozvěte s nejbližším větším městem ve Vašem okolí a společně něco najdeme.
Také je možnost sdílení své cesty formou setkání (i online) Anonymních alkoholiků.
Budu Vám držet palce, ať se daří co nejlépe. Kdybyste potřeboval nebo chtěl jen sdílet jak se daří, napište.
Markéta