Jak se léčí závislost na měkkých drogách např.Marihuanna
Andrej
Chtěl bych přestat z užíváním marihuanny ale zároveň se nechci jít léčit,ale na druhou stranu vím že sám to nejspíš nedokážu.Co se v takovem pripade dá dělat?

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Andreji,
děkujeme za Váš dotaz.
Je dobře, že uvažujete nad tím, že přestanete užívat. Určitě Vás to stálo hodně sil, přiznat si, že máte s marihuanou problém. Je to ale první krok k tomu, posunout se v životě zase o kus dál.
První možnost mě napadá, můžete se svěřit někomu blízkému? Rodina, kamarád? Je dobré mít někoho, kdo Vám bude na blízku, když byste  měl těžké období.
Léčba může mít více podob než jen klasickou představu, že Vás někdo zavře do "blázince".
Byla by pro Vás reálné, využít možností ambulantní léčby? To znamená docházet na pravidelná sezení do adiktologické ambulance.
Nevím, odkud pocházíte ale zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci?t=&r=&d=83&c=274 pokud by se Vám nedařilo, ozvěte se znovu a napište nejbližší větší město ve Vašem okolí a něco ideálního najdeme.
Pokud byste se na výše zmíněné necítil, můžete vyzkoušet poradenství formou chatu např. zde: https://koncimshulenim.cz/
Držím Vám palce, ať se Vám dařil abstinovat. Kdybyste potřeboval nebo chtěl jen posdílet jak se Vám daří, jsme tu.
Markéta