Je toho moc
Marcel
Dobrý den, už přes 10 let hulím minimálně 4 jointy denně. Okolí mi říká, že je to na mě vidět, ale já si to nemyslím. Ganža mě vždycky skvěle nastartuje a jsem kreativní. Je nějaká možnost, že na mě tráva funguje jinak než na ostatní? Co když mi opravdu dodává na kreativitě a energii. Pracuji sice za barem, ale myslím, že bych se mohl prosadit jako sólový interpret. Nebo bych se měl pustit do houbiček či kokainu? Co víc zvedne mojí kreativitu a ššanci na úspěch?
Díky za odpověď.

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
díky za váš dotaz a za otevřenost. Píšete, že jste už dlouho aktivní uživatel marihuany a že vám to dělá dobře. Ano marihuana způsobuje spokojenost a kreativitu, tak to funguje. Cítíte se dobře, máte pocit, že váš život jde dobrým směrem.
Vaše okolí vám ale dává jinou zpětnou vazbu. Možná oni daleko lépe vidí, že jste mimo, za zdí a že ve svém životě možná stagnujete. Neberte si to osobně prosím. Vy sám s tím přicházíte. Zkuste na pár dní marihuanu vysadit, uvidíte sám, co to s vámi udělá. Možná změníte názor.
Toužíte po úspěchu, to je skvělá věc. Bohužel drogy vaši šanci na úspěch nezvýší. Něčeho dosáhnout můžete jen vlastní pílí a správným směřováním. Drogy jsou jen nějakým doplňkem ke kreativní činnosti.
Pokud byste se sám chtěl více podívat na to, jak na tom jste doporučuji vám následující web.
https://koncimshulenim.cz/
Není to o tom, že musíte hned přestat - možná vám jen prospěje zmapovat vaši situaci a skutečně se v ní zahlédnout.
V případě dalších dotazů se na nás kdykoliv znovu obracejte.
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková