Jak je to možný?!
Alík. NejsemPes
Hezký den přeji:)
Zajímala by mě taková zajímavost.. vrtá mi to v hlavě už celkem dlouho ale nikde se nemůžu dostat k odpovědi, tak snad budu mít štěstí tady.
Jak je možný že lidi kteří berou pervitin začnou být totožný s ostatnima perníkářema? Tím myslím proč takových 90% poslouchá tekno, něco montujou nebo rozebíraj maj rádi spirály, uklízej atd.? Prostě co to udělá v mozku že vyšle signál “Hmm kolo.. rozeber ho!”
Chápete mě ne? Nejde mi to proste do hlavy
Nevim jestli je to takhle jen u perniku , nebo jestli i lidi na heroinu mají něco svyho.. protože ja sám beru pernik a lidi okolo mě totéž
Asi je můj dotaz kravina, a asi to nespadá pod účel tyhle stránky protože nežádám o pomoc ale i tak bych byl moc rád kdyby jste mi odpověděli :) mějte se hezky a kdyztak děkuji!
Já jdu montovat kolo

Odpověděl: Nikol Spůrová
Zdravím Vás,
děkujeme za Váš dotaz, který na naši poradnu určitě patří. Kromě pomoci je naším cílem i informovat o rizicích užívání drog a jejich účincích. Nevím, kolik máte základních informací o účinku pervitinu. Raději Vám přikládám odkaz s informacemi:
https://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
https://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Záseky na určité aktivitě souvisí s tím, že pervitin působí na centrální nervovou soustavu (tedy i Váš mozek) a po nějakou dobu zvyšuje koncentraci. Vaše pozornost se tak snáz na něčem "zasekne" a neumí to opustit. Jde o běžný vedlejší efekt užívání pervitinu. Bohužel se nedá odstranit jinak, než přestat brát pervitin :)
Stačí Vám tato odpověď? Klidně ještě napište, pokud potřebujete.
Buďte na sebe opatrný!
S pozdravem,
Nikol Spůrová